Features of teaching methods of history and social sciences disciplines in educational institutions
Keywords:
civic education, human centering, ukrainocentrism, nation building, essay, competence, course
Abstract
The article deals with the problems and methods of teaching social sciences disciplines in the 2018-2019 academic year. The state policy of realization of the reform of education of social sciences disciplines and civic education in school, new key concepts of civic education has been clarified.
References
1. Бакка Т. В. Методика формування практичних умінь майбутніх вчителів суспільствознавства в процесі реалізації підходів до запровадження громадянської освіти. Наукові записки: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова / Укл. П.В. Дмитренко, О. Л. Макаренко. К.: Вид-во НПУ. 2001. Випуск 40. С. 36–37.
2. Бакка Т. В., Ладиченко Т. В. Суспільствознавча освіта в школі. Історія в школах України. № 4. 2003. С.21– 23.
3. Вісник: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова / Укл. П. В. Дмитренко. К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова. 2003. Випуск 5. С. 18-19.
4. Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році //https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/metodichni-rekomendaciyi
5. Єрмакова І. П. Підготовка майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін до використання дослідницької технології як педагогічна проблема. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Сер. : Педагогічні науки. 2014. Вип. 1. - С. 30-33.
6. Кічук Я. В. Ціннісно-орієнтаційна потужність суспільствознавчих навчальних дисциплін у формуванні правової компетентності майбутніх фахівців . Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. 2012. Вип. 17. С. 101-104.
7. Ладиченко Т. Як пізнати себе ? Методика викладання нового інтегрованого курсу „Людина і світ”. Історія в школах України. № 6. 2004. С. 9 – 12 .
8. Лазебникова А. Ю. Пошуки форм стандартизації змісту освіти в 1990-і рр. Викладання історії та суспільствознавства в школі. 2014. № 5.
9. Методика викладання суспільствознавства в школі / під ред. Л. М. Боголюбова. М .: Владос, 2002.
10. Муляр Н. Методичні особливості проведення нестандартного уроку в курсі "Методика навчання освітньої галузі "Суспільствознавство” . Молодь і ринок. 2014. № 7. С. 63-67.
11. Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою, Лист МОН від 20.08.2018 № 1/9-503 // https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/61788/
12. Смагін І. І. Суспільствознавча компетентність учнів: поняття, зміст, структура. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . 2014. Вип. 4. С. 39-44.
13. Суходольська Н. П. Методика роботи з тестовими завданнями при вивченні суспільствознавчих дисциплін. Таврійський вісник освіти. 2016. № 1. С. 47-56.
2. Бакка Т. В., Ладиченко Т. В. Суспільствознавча освіта в школі. Історія в школах України. № 4. 2003. С.21– 23.
3. Вісник: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова / Укл. П. В. Дмитренко. К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова. 2003. Випуск 5. С. 18-19.
4. Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році //https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/metodichni-rekomendaciyi
5. Єрмакова І. П. Підготовка майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін до використання дослідницької технології як педагогічна проблема. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Сер. : Педагогічні науки. 2014. Вип. 1. - С. 30-33.
6. Кічук Я. В. Ціннісно-орієнтаційна потужність суспільствознавчих навчальних дисциплін у формуванні правової компетентності майбутніх фахівців . Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. 2012. Вип. 17. С. 101-104.
7. Ладиченко Т. Як пізнати себе ? Методика викладання нового інтегрованого курсу „Людина і світ”. Історія в школах України. № 6. 2004. С. 9 – 12 .
8. Лазебникова А. Ю. Пошуки форм стандартизації змісту освіти в 1990-і рр. Викладання історії та суспільствознавства в школі. 2014. № 5.
9. Методика викладання суспільствознавства в школі / під ред. Л. М. Боголюбова. М .: Владос, 2002.
10. Муляр Н. Методичні особливості проведення нестандартного уроку в курсі "Методика навчання освітньої галузі "Суспільствознавство” . Молодь і ринок. 2014. № 7. С. 63-67.
11. Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою, Лист МОН від 20.08.2018 № 1/9-503 // https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/61788/
12. Смагін І. І. Суспільствознавча компетентність учнів: поняття, зміст, структура. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . 2014. Вип. 4. С. 39-44.
13. Суходольська Н. П. Методика роботи з тестовими завданнями при вивченні суспільствознавчих дисциплін. Таврійський вісник освіти. 2016. № 1. С. 47-56.
Published
2019-06-26
How to Cite
Kind–Voytyuk, N. (2019). Features of teaching methods of history and social sciences disciplines in educational institutions. Litopys Volyni, (21), 130-136. https://doi.org/10.32782/2305-9389/2020.21.21
Section
Статті