ВЗАЄМОДІЯ МІЖ МІСЦЕВИМИ ОРГАНАМИ САМОВРЯДУВАННЯ ТА ЦЕНТРАЛЬНИМ УРЯДОМ ПІД ЧАС ДЕФОЛТУ: РОЛЬ, КОНФЛІКТИ ТА СПІВПРАЦЯ

Ключові слова: дефолт, взаємодія, місцеві органи самоврядування, центральний уряд, роль, конфлікти, співпраця, стратегії

Анотація

Взаємодія між місцевими органами самоврядування та центральним урядом під час дефолту є складним процесом, де успішність подолання економічних труднощів залежить від ролі, управлінських конфліктів та рівня співпраці. Визначено ролі різних рівнів влади вказує на критичну необхідність взаємодії та обміну інформацією для прийняття ефективних рішень. Розв'язання конфліктів, таких як розбіжності в поглядах та конкуренція за ресурси, вимагає ретельного діалогу та пошуку компромісів. Окрім цього, спільне розроблення стратегій і спільне виконання заходів відображають важливий аспект співпраці для подолання кризи. Визначено, взаємодія та співпраця між різними рівнями влади є вирішальними чинниками у стабілізації економічного становища в умовах дефолту. Аналіз показує, що розбіжності в поглядах та конкуренція за ресурси можуть стати перешкодами на шляху до ефективного управління кризовою ситуацією. Однак діалог, пошук компромісів та спільне розроблення стратегій стають ключовими чинниками успіху. Визначено, взаємодія різних рівнів влади стає стратегічно важливим елементом у стабілізації економічного становища та подоланні кризи, що дає підстави для подальших досліджень у цьому напрямі. Підкреслено критичну важливість ефективної взаємодії та співпраці між місцевими органами самоврядування і центральним урядом під час економічного дефолту. Вона вказує на важливість розуміння ролі, вирішення конфліктів та спільного розроблення стратегій для успішного подолання кризи. Обґрунтовано основні ключові аспекти взаємодії, які визначають стабілізацію економічного середовища та призводять до успішного подолання дефолту. Цей дослід виступає як фундамент для подальших наукових розвідок у галузі управління економікою та взаємодії між різними рівнями влади у ситуаціях кризи. 

Посилання

1. Біла С.О., Левченко О.Т. Шляхи погашення зовнішньої заборгованості та ризики дефолту: світовий досвід. Економіка
і суспільство. 2018. № 14. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/14_ukr/9.pdf (дата звернення: 08.04.2024).
2. Королюк Т.О. Структурні ризики державного боргу та політика запобігання дефолту в Україні. Академічний огляд.
2016. № 2(45). URL: https://acadrev.duan.edu.ua/images/PDF/2016/2/5.pdf (дата звернення: 08.04.2024).
3. Дефолт – що це таке та що значить для країни і людини. URL: https://termin.in.ua/defolt/#Defolt_pricini_viniknenna
(дата звернення: 08.04.2024).
4. Мунько А.Ю. Процедура дефолту органу місцевого самоврядування: досвід для України. Ефективність державного
управління. 2020. № 1. URL: https://er.dduvs.in.ua/bitstream/123456789/5386/1/11v.pdf (дата звернення: 08.04.2024).
5. Котковський В.Р. Взаємодія місцевих і центральних органів влади щодо формування та реалізації державної полі-
тики: зарубіжний досвід. Інвестиції: практика та досвід. 2017. № 6. С. 78–81.
6. Слюсарев І.О. Практичні аспекти управління конфліктами в системі місцевого самоврядування. Право та державне
управління. 2019. № 4. URL: http://pdu-journal.kpu.zp.ua/archive/4_2019/47.pdf (дата звернення: 08.04.2024).
7. Що таке дефолт і що він означає для України? URL: https://kse.ua/ua/community/stories/shho-take-defolt-i-shho-vinoznachaye-
dlya-ukrayini/ (дата звернення: 08.04.2024).
Опубліковано
2024-08-18
Як цитувати
Перестюк, І. (2024). ВЗАЄМОДІЯ МІЖ МІСЦЕВИМИ ОРГАНАМИ САМОВРЯДУВАННЯ ТА ЦЕНТРАЛЬНИМ УРЯДОМ ПІД ЧАС ДЕФОЛТУ: РОЛЬ, КОНФЛІКТИ ТА СПІВПРАЦЯ. Літопис Волині, (30), 238-242. https://doi.org/10.32782/2305-9389/2024.30.39
Розділ
Публічне управління